Utolsó kommentek

  • tanarurkerem: "A tartalom közel 80%-át a résztvevők közel 20%-a állítja elő. Közösségünk skálafüggetlenségének e... (2010.02.22. 08:27) 80/20
  • RPi: @tanarurkerem: A Moodle felületével kapcsolatban egy ideje tervezgetem, hogy olyan témát/sminket ... (2010.02.10. 21:03) A konnektivizmus betörése a középiskolába
  • tanarurkerem: "A kérdés ezzel kapcsolatban az, hogy a hálózati tanulás segítésére középiskolában jó-e a Moodle v... (2010.02.08. 09:17) A konnektivizmus betörése a középiskolába
  • Utolsó 20

Fejlődni kell

Oktatással, neveléssel kapcsolatos gondolataim a htk01 konnektivista kurzussal kapcsolatban

Friss topikok

  • tanarurkerem: "A tartalom közel 80%-át a résztvevők közel 20%-a állítja elő. Közösségünk skálafüggetlenségének e... (2010.02.22. 08:27) 80/20
  • RPi: @tanarurkerem: A Moodle felületével kapcsolatban egy ideje tervezgetem, hogy olyan témát/sminket ... (2010.02.10. 21:03) A konnektivizmus betörése a középiskolába

Archívum

Az elmúlt egy hét eredményei

2010.02.18. 10:01 | RPi | Szólj hozzá!

Címkék: osztályterem konnektivizmus htk01

Azt vállaltam egy héttel ezelőtt, hogy a kurzusbeli aktivitásom eléri legalább a 10%-ot. Ezt sikerült teljesíteni, jelenleg 15,44%-on állok. Bár a %-os aktivitási mutatót nem értem, de ettől függetlenül igyekeztem bekapcsolódni az osztályterem munkájába is. A pontozás szerintem jó lesz, ha elkészül.

Az olvasással is jól haladtam, szántam időt az olvasásra. A vállalt irodalmak közül csak egyet tudtam feldolgozni, mert a hírlevelek kapcsán a többiek írásait is elkezdtem egyre inkább olvasni, ami időbe került. Néha úgy éreztem magam, mintha elvesztem volna, holott csak követtem a téma fonalát, de talán ez ebben a világban természetes.

A bejegyzés trackback címe:

https://fejlodnikell.blog.hu/api/trackback/id/tr211768315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása